Warning: Constant MEDIA_TRASH already defined in /usr/home/lwronski/domains/odkrycpiekno.pl/public_html/wp-config.php on line 93 Hamak Apartamenty w Olsztynie | Odkryć piękno - Blog podróżniczy

Hamak Apartamenty w Olsztynie

Noclegi to ważny element każdej wyprawy szczególnie z dzieckiem, kiedyś małym dzieckiem a teraz nieco starszym. Dobre lokum to miejsce, które przez chwile będzie naszym domem, więc dobieram je tak, aby czuć się wyśmienicie. Niekoniecznie musi być to super błyszczący, drogi i mega designerski apartament lub hotel typu pięciogwiazdkowy moloch z lądowiskiem na dachu. Nie, dla mnie musi być błogo. Muszę czuć się tam dobrze i potrafić się zrelaksować. Przy okazji musi być to miejsce praktyczne, gdzie można wyłożyć zabawki dziecka, gdzie można poleżeć na dywanie, gdzie można czasem ugotować spaghetti, zaparzyć kawę, czy herbatę, gdzie swobodnie można spędzić poranek w gaciach. Wiem, że jeśli ja czuję się świetnie moje dziecko ma takie same odczucia. Wtedy najkrótszy wypad nieopodal ma działanie eliksiru. Wiąże się z zadowoleniem i dobrymi relacjami. Każde z tych miejsc, musiało mieć takie coś w sobie, spełniać pewien warunek w zależności od potrzeb i nastroju. Albo był to widok na rzekę, na port, na starówkę albo łóżko z baldachimem albo hamak.

W Olsztynie zafascynował mnie hamak, będący na wyposażeniu każdego pokoju. Nie miało dla mnie znaczenia, jaki pokój nam ostatecznie przypadnie, bo każdy miał swój wyjątkowy klimat i wiedzieliśmy jedno, że hamaki są w każdym apartamencie.

Hamak Apartamenty

Przez trzy dni mieszkaliśmy w zwykłym i niezwykłym blokowisku, w którym wynajmowaliśmy apartament. Znalazłam to świetne miejsce szukając noclegów przez booking.pl. Od razu mnie ujęło. Wiedziałam, że poczuje się tu świetnie. Niby styl glamour ale mnie to wnętrze kojarzyło się z Grecją. Kobaltowy kolor ścian, biała pościel, gruby dywan, trochę Ikea i hamak, który stał się idealnym legowiskiem podczas letnich upałów. Czułam się jak na greckiej plaży.

Apartamenty Hamak to miejsce dla każdej szalonej i wciąż poszukującej inspiracji podróżniczki a było ono naszą bazą noclegową podczas podróży po Warmii. Te doznania błogości w słońcu sprawiły, że zapragnęłam mieć swój własny hamak. Pół roku zastanawiam się, jak wkomponować takie cudo w nasz wystrój mieszkania. Dziś już wiem… 😉

Hamak Apartamenty polecam każdemu, kto wybiera się do Olsztyna. Olsztyn jest przepięknym miastem i każdy rejon jest charakterystyczny. To miejsce, gdzie nocowaliśmy to sypialnia Olsztyna oddalone o ok. 5 km od centrum miasta, jednak z dogodnym połączeniem tramwajowym. Linia nr 1, która dwa bloki dalej ma swoją stację końcową przy ulicy Kanta, zawoziła nas po samą stację początkową o nazwie Wysoka Brama, a to już samo centrum Olsztyna. Dla nas było to idealne połączenie. Samochód zaparkowaliśmy na 3 dni na bezpłatnym parkingu, dosłownie pod oknem naszego apartamentu a do miasta jeździliśmy tramwajem. Muszę dodać, że to super nowoczesne tramwaje, a za bilety można było płacić kartą płatniczą. Rewelacyjne rozwiązanie dla tych, którzy biegają wiecznie bez grosza przy duszy.

Hamak Apartamenty

ul. Kanta 50,

10-691 Olsztyn

Bądź ze mną na bieżąco na Facebooku

Bądź ze mną na bieżąco na Facebooku!

Obserwuj mój profil na Facebooku!